2017. augusztus 15., kedd

Zita Gertrúd és Dagger füli

Újra megfűztem Zitát.Egyrészt azért mert a mintát gyorsan összedobtam és közzé is tettem viszon gondoltam leellenörzöm hogy tényleg meg lehet e fűzni róla! :) Sikerült! Másrészt rábukkantam egy nagyon régi medálomra akit most Gertrúdnak neveztem el és arra gondoltam akkor legyen hozzá egy kari és egy füli is.Persze ezeeket a zöld pöttyös daggereket már nagyon rég vettem és nem is volt belőle elfekvőbe csak kettő darab.A gyöngyboltban van pöttyös csak egész más szín összeállítású de Vikivel úgy döntöttünk ez a színjátszó zöld megy hozzá.Utólag már tudom hogy a kariba nem arany hanem ezüst miniduót kellett volna fűznöm úgy jobban menne a medálkához,de mivel nagyon tetszik a kari én le nem bontom.Készült hozzá egy kis füli csak picit módosítottam a mintn mert csak 8 daggerem volt itthon.
Minta:
Zita karkötő: Keka ( a mintát itt a blogban a minta fúl alatt találjátok)
Gertrúd medál: Keka
Dagger flower dropps:Wild roses and blackberries: itt:

http://wildrosesandblackberries.blogspot.hu/2010/10/dagger-flower-drops-tutorial.html#.WZMx5NJJbcs





2 megjegyzés: