2017. augusztus 22., kedd

Draco medál

A tervem az volt hogy ezt a kis medálkát gyorsan megfűzöm.Persze ez pont úgy jött össze ahogyan képzeltem.Az első tervem az volt hogy ladderrel foglalom be ezt a pöttyös rivolit de mivel ez a rivoli kicsit vastagabb a szokásosnál nem jött össze ,persze ehhez kellett két próbálkozás hogy felfogjam.Na akkor rámentem a sima peyot befoglalásra akkor meg a rivoli úgy kiugrott a kezemből hogy a párommal félóráig négykéz lábaztunk utána.S végül megtaláltuk a földtől 10 cm magasan lévő íróasztal polcán.Mondtam is a páromnak a jelek azt mutatják hogy ez a rivoli nem akar ma ékszer lenni , mivel én meg nagyon akarom jusztis megcsinálom.Tudtam hogy a befoglalt rivoli alá ezt a kis szirmos farkincát rakom aztán amikor az is készen lett belekívánkozott még ez a szépséges kis skarabeus bogár.A medálka a Draco nevet kapta mert valami sárkányosat akartam neki így kerestem a neten egy sárkánynevet.Közben sokat röhögtünk mert a párom fantasztikus neveket talált ki amúgy férfi módra....
Pinecone minta: Svetlana Einy itt: https://www.interweave.com/article/beading/free-beading-project-pinecone-earrings-by-svetlana-einy/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése