2017. július 28., péntek

Sandy medál és Chenille Stitch karkötő

Az egyik gyöngyös társamtól Turos Ildikótól  megkívántam ezt a karkötőt. Azzal kezdődött hogy Tóth Nóri közszemlére tette ezt a kis virág mintát.Aztán Ildikó megfűzte ezt és rátette ez cenille karira.Úgy éreztem nekem is kell de medállal együtt. Györsan el is küldtem a páromat sziromgyöngyért.Másnap nekiestem és egész délután nem bírtam a gyöngyökből összehozni egy szinkombinációt ami tetszett volna.Így mérgemben elpakoltam az egészet.Erre két nap múlva mivel csak piszkált a dolog kinyitom a Miyukis dobozomat és akkor előbukkant ez a halvány levendula színű 15/o kása ami a medálban van.Akkor egyből összejött gyorsan meg is lett a medál.Aztán a gyöngyboltban kerestünk hozzá megfelelő kását mert nekem az olt az érzésem kevés lesz ami van itthon és az sötétebb levendula színű így vettem 2 csg 11/o színjátszó levendula kását és elsőnek Veres Timivel egy gyönyörű sötét lila 15/o választottunk hozzá de sajnos amikor összefűztem a karit és rápróbáltam a medált nem volt összhangban így vettem még hozzá türkiszt és így már tetszik!
Sandy medál minta: Tóth Nóra
Chenille Stitch bracelet: Jean Cox
Inspiráció: Turos Ildikó




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése