2017. március 2., csütörtök

Egy régi egy új

Megtaláltam ezt a peyotos teklás karkötő darabot a fiókomban ami már nagyon rég készült.Annyi volt másabb hogy a rivoli helyett egy nagy kék teklagolyó volt benne.Volt ő már karkötő memória dróton lefelé lógó nyaklánc,de valahogy sehogy nem volt az igazi és szétszedtem így hánykolódott pár évet a fiókban.Most rátaláltam kicseréltem benne a golyót rivolira.Képzeljétek úgy sikerült kiszednem belőle a golyót hogy nem sérült a befoglalás beleraktam a rivolit jól átfűzögettem és szépen megáll.Fűztem a két végére egy egy 2-3 cm.es romantikus gyöngyhurkát és így már sokkal kényelmesebb karkötőnek.A kis levélkék pedig pont csuklóm két széléig érnek.Akkor már egy nyaklánc is kellett hozzá,Volt itthon ezzel a golyóval amit kiszedtem 3 királykék 12 teklám így már csak keresnem kellett valami fehér gyöngyöcskét.Látom ám van egy csomó fehér pinchem így gyorsan fűztem  pár pinch bogyót és kész hozzá a nyaklánc is.

Minták:
Őszi levelek és Tavirózsa mintákat kombinálva. : Orsina
Romantikus gyöngyhurka:Szilu
Pinch bogyó:Beaded Beads

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése