2016. május 11., szerda

Kopikás kígyókapcsos kari

A karkötő alap meg a kígyókapocs már ott lapult egy ideje a  dobozomban Szilvikétől vettem át, s most Audrinna árult megmaradt alkatrészeket s benne voltak a kopikák 7 db.Előbb csak megnéztem őket mivel írta hogy egyben adja el az összes alkatrészt aztán 2 óra múlva újra megnéztem és úgy döntöttem írok neki.S mázlimra írta hogy elkelt a csomag de pont a koponyák kérdésesek voltak.és hogy beszél a vevővel! Így nemsokára kaptam a hírt hogy 6 db az enyém lehet a kopikból. Tadam! :)
Nagyon örültem így 3 rá is került eer a karira előszőr úgy gondoltam kéne rá valami gyöngy is de aztán úgy értékeltem nem kell ezt cifrázni ha swarigyűrűt rakok rá az egy koncerten esetleg eltörik és akkor idegbeteg leszek.Így nem lesz baja! :)
Köszönöm a kopikat Balog Adriennek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése