2016. január 29., péntek

Modiligani ujra és Debra is ujra

A modiligani befoglalását megpróbáltam máshogyan megcsinálni mert sok sd megevett de csak az sd varriáció a jobb. A Debrával meg úgy jártam hogy egyik reggel fel akartam tenni a nyakamba leszaladt  aláncról és a földön csattant gyorsan felkaptam és már szentségeltem is ugyanis egy piggi elem kiszakadt belőle... :(   Na de újrafűztem.Lehet azért esett le mert mikor megfűztem elsőnek akkor gondoltam a hogy világoskék piggiket kellett volna úgy tenni hogy kidudorodjanak??? szóval a sors is így akarta ha már átfűztem megcseréltem a két piggi sort és így jobban is tetszik! :)
Minta: Debra Ewa (Kovávs Éva)
            Modiligani : Jessica Massari : https://www.youtube.com/watch?v=m6acIZZ8pFY


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése