2015. július 10., péntek

Miyuki kocka gyűrű swarival

Nehezen születtek meg!Elsőnek megláttam őket a csoportban a fészen aztán mikor a gyöngyboltban voltam láttam hogy van 1.8 türkisz kocka de úgy döntöttem most nem veszem meg amit természetesen ahogy hazaértem megbántam! Na küldtem a páromat vegyen nekem hívtam a gyöngyboltos lányt hogy mi kell nekem ő nem hallotta hogy türkisz kell így ők ketten egy csomag fehér kockával leptek meg engem! De sajnos nem tudtam magamévá tenni így felhívtam Timit megbeszéltük majd másnap a Kedvesem vitte vissza cserélni! Így már boldog voltam hogy van kockagyöngyöm a gyűrűhöz! Majd gondoltam megnézem már ami nekem van itthon az milyen méret! Ha hiszitek ha nem az  is 1.8 -as volt én azt hittem 1.5-ös akkor persze mérges voltam hogy mi a csudáért nem nézetem ezt már meg régen akkor nem kellett volna Tibit rohangáltatni! Na de sebaj! Elkezdtem a türkiszt annak a szélét kicsit elrontottam de úgy döntöttem én már nem bontom le hanem ha már van fekete kockám is akkor gyorsan fűzök egy tesót a türkisz gyűrűmnek de ennek már jól csináltam a szélét is! Úgyhogy ezeknek a gyűrűkéknek története van! Na persze azóta láttam hogy van olyan fehérem is itthon amit Timi küldött úgyhogy még előfordulhat hogy majd abból is fűzök! :)
Minta: Toti Cocobola
Köszönet a segítségért Tóth Nórynak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése