2014. október 15., szerda

Vika medál

Ezt a medált csak úgy fűztem, a Vika nevet kapta.A Vi  a Vikiből mert a kedvenc gyöngyboltosom színe ez a rózsaszín gyöngy a Ka meg a Katiból.Lefotóztam hogyan csináltam így megmutatom nektek is képeken!!Inspiráció :Orsina mert a tőle tanultakból van belőle itt is ott is!
A hozzá készült fülit is megmutatom! Anita szólt a gyöngyös csoportban hogy írjak már gyöngyméreteket, ezúton pótolom mert el is feledkeztem róla! :)
Gyöngyméretek: 14 mm rivoli  ( 1 db)
                            8 mm csiszolt kerek gyöngy esetleg tekla ( fülivel együtt 9 db)
                            3 mm csiszi (13 db)
                            4 mm kúpos csiszi ( 20 db)
                            4x8 mm fánk (remélem jól mértem) (fülbevalóhoz) (2 db)
                            8x10 mm fánk (fülbevalóhoz) (2 db)
                            1,2 x 6 csiszolt csepp (3 db)
                            3,4 dropp ( 6 db)
                            11/o delica 2 szín
                            11/o kása
                            15/o kása
                            damil, sodrony,stopper,csomófogó szerelőkarika,füli alap,
A fánkokat vonalzóval mértem remélem nem tévesek az adatok! :)

                           



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése