2012. szeptember 28., péntek

Egyszerű rivoli befoglalás swari szívvel

Ennek a 16-os rivolinak nagyon megtetszett a színe.Eredetileg egy horgolt nyakláncra akartam rakni de,mivel a horgolás még nincs kész és nekem mindenképp fel kellett venni rádobtam az ezüst nyakláncomra és nagyon tetszik így tehát így marad!A swari szivecskének már van története!Első felvétel után elhagytam az egyiket! :(
Gondolom a pulóver le fel vétel okozta a dolgot!A vevők kicsit néztek hülyének mikor jöttek én meg négykézláb mászkáltam  a pavilonba mindenhová bevilágítva nem lett meg! :( Felhívtam a gyerekemet hátha otthon a reggeli öltözés során ....Ő sem találta.Egész nap a szívecskét gyászoltam! :( Este felé dumálgattam az újság árus kolleganővel aki azt mondta nincs a melltartódba?Mondom neki dehogy hát akkor csak szúrna!Este vetkőzök lekapom a melltartót valami kattan az ajtón! :) Odaugrok MEGVAN a szív!!!! :) Gyorsan visszatettem az alapra és jól összenyomkodtam az ékszer tartókáját  ott volt a hiba!

2 megjegyzés: